• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

vw polo classic

Jerky

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
3,076
Yaş
36
İsim
Erhan İLERİ
Nereden
İstanbul
alttaki daha sarı kardeşim..
yani 2.si PS'li..
Tamam Yiğidim düzeltiyim onu ilk fırsatta, hatta daha iyi çözünürlüklü jant bakayım bunların çözünürlüğüde düşük :(

Teşekkür ederim beyler yorumlar için, sevindirik oldum :)
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Yaş
45
İsim
Mert Çimen
Yiğit senin pc de sorun var :D Senin gibi :D Erhan güzel olmuş eline sağlık.
 

omercanilica

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,103
İsim
Ömercan ilica
Nereden
İstanbul
Araç
Leon 1.6 TDI Style
Plaka
34 UA 1336
basarılı olmus ben ımzandakını hıc shop sanmamıstım :D
 

schumi

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
8,180
İsim
Sezgin
Nereden
Bursa
Araç
Diğer
Plaka
16 FL 485
Eline sağlık,ufak tefek ayrıntılar haricinde güzel olmuş...
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Yaş
33
İsim
Can Kurtbil
Nereden
İstanbul
Plaka
6R Polo GTI
Erhan elıne saglık guzel olmus umarım gercegını de yapmak nasıp olur:) bu arada PS de saturatıon dan yesılı brazcık kıs sagdakı foto ıcın o zaman o renk farklılıgı da ortadan kalkar
 

DOUKAN

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,409
Yaş
29
İsim
Can Dogukan Ertan
Nereden
İstanbul
Plaka
06 TRY 65
Güzel olmuş Erhan ellerine sağlık hayallerine en kısa sürede kavuşman dileğiyle... =)
 

koraybilge

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,460
İsim
Koray BİLGE
Nereden
İstanbul
Araç
Diğer
Plaka
34 HB 177
eline sağlık güzel olmuş
 

ismaiL

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,150
İsim
İsmail ÖZ
Nereden
Mersin
Plaka
33 HV 880
Eline sağlık Erhan :) Bu sayfaya benden başka çalışmaların eklenmesi çok güzel oldu :) Hatta takım çalışması bile yapabiliriz müsait olduğumuzda :=)
 

Jerky

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
3,076
Yaş
36
İsim
Erhan İLERİ
Nereden
İstanbul
yorum yapan herkese teşekkür ederim :)

Can abi benim photoshoptaki en büyük eksikliğim photo üzerinde oynama yapma yani yapamama :D, bu ilk yaptığım çalışma. o yüzden mazur gör :)

İsmail ben eskiden paintte kasardım yaptığım çok çalışma var aslında ama eski olduğu için gözüme hiç güzel gelmiyor o yüzden eklemiyorum :) Şimdide fırsat buldukça. Valla photoshopu geliştiricek her türlü aktiviteye varım, uzun zamandır kullanmıyodum şimdi okul sayesinde alıştım tekrar unutmak istemiyorum :)

Ömer inşallah böyle olucak abi, amacım bu :)
 

ismaiL

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,150
İsim
İsmail ÖZ
Nereden
Mersin
Plaka
33 HV 880
yorum yapan herkese teşekkür ederim :)

Can abi benim photoshoptaki en büyük eksikliğim photo üzerinde oynama yapma yani yapamama :D, bu ilk yaptığım çalışma. o yüzden mazur gör :)

İsmail ben eskiden paintte kasardım yaptığım çok çalışma var aslında ama eski olduğu için gözüme hiç güzel gelmiyor o yüzden eklemiyorum :) Şimdide fırsat buldukça. Valla photoshopu geliştiricek her türlü aktiviteye varım, uzun zamandır kullanmıyodum şimdi okul sayesinde alıştım tekrar unutmak istemiyorum :)

Ömer inşallah böyle olucak abi, amacım bu :)
türkiye bu konuda çok ilerde kimse bilmesede.Uluslararası yapılan sanaltuning yarışmasında geçen sene 1. ondan önceki sene 3. olmuştuk. Ben eskiden moderatörlük yapmıştım eski sitede 2 sene kadar sonra bıraktım.www.sanalmodifiye.com şu anda türkiyedeki en profesyonel sanaltuningciler bu sitede.Oradaki dersleri videolu anlatımları felan izle.gelişmene çok katkısı olacaktır.
 
Üst Alt