Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

passat 1,8t,audi 3.2 tdi,leon 1,6 8v tüplü...

passat1.8t,audı 3.2 tdi,leon1.6 8v lpg

  • passat 1.8t

    Kullanılan: 6 14.0%
  • audi3.2 tdı

    Kullanılan: 16 37.2%
  • loen 1.6 8v tüplü

    Kullanılan: 21 48.8%

  • Kullanılan toplam oy
    43
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

akin

Kayıtlı Üye
Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
1,868
Puanları
48
efe doğrusun.. 8 yıldan beri lpg li oto kullanıyorum ışığına bakmadan tüpün bittiğini anlıyorum, çekişten düşüyo, basınç farkı oluşuyo.yanlız 50*60 km kala değilde 5-10 km kala oluyo bende..
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Puanları
83
bende taktırdım memnunum sımdılık bı sorun yok performansdada hec bısı olmadı gıbı:) ispatı sapanca dönüşü ayberk gördü:p
Valla gördüm ne yalan söyleyim :D
keçi gibi sekiyodu sıralı sistem
:D:D:D Hakan hayırlı olsun. Ben 3 sene bindim benzinle, tüpe de hiç gerek duymamıştım menzil beni hep tatmin etmişti. Motordan bişey eksiltmediysen yakıt menzil verilerini senden de duymak isterim.

---------- Post added at 16:58 ---------- Previous post was at 16:39 ----------

o arabada en sevdiğim şey Cankurtaran ve Tekir yaylasını 5. vitesle vites düşürmeden tırmanmaktı. Bu yokuş fobinize eski aracımla hiç katılmıyorum ama şimdiki fena kastırıyor. o kastıkça ben daha beter kriz oluyorum :)
 

blackson06

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Şub 2010
Mesajlar
52
Puanları
6
bende lpgde çekiş düşüşünü hissetmiyorum akın abinin dediği gibi 5-10 km kala anca hafif bi düşüş oluyor.
 

Efe

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Ocak 2010
Mesajlar
825
Puanları
18
o zaman benimki kırmızı ışığı görünce oluşan psikolojik bi çekiş düşüşü :D
 

GKN

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
633
Puanları
18
benzinden şaşmam hiçbi zaman :)
 

Çöllü

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
4,794
Puanları
113
neye oy verioruz ya arabaların renk güzelliğinemi :D
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Puanları
113
konu hortlatmayalım dıyerekten burada kıtlıyorum
 

Şeker Adam

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
4,435
Puanları
48
ozman efe ıle kaynattıgmız bı konuydu bende gorunce sasırdım be:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt