• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Turbo büyütme

Ermann

Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ocak 2017
Mesajlar
46
Beğeniler
9
Yaş
37
#11
Yok basinc acip riske atmam bende, sogutmak icin intercooler alicam arkadasimda ayni setuplari yapti sti turbosu bobin wastege vs vs cooler olarak doblonun 110 luk cooler ini koydu isime yariyor erman dedi oluyor olculeride uygun dedi ondan takicam bende


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

PetrolHead

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
135
Beğeniler
184
Yaş
22
#12
doblonun giriş çıkışlarını bilmiyorum kaç litre olduğu hakkındada bir fikrim yok ancak fiyatı gayet uygun litre ve soğutma testleri yapılsa daha sağlıklı olur takarkende mat siyaha boyarsanız intercoolerı bir kaç derece daha fazla soğutur aklınızda bulunsun @Ermann
 

Ermann

Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ocak 2017
Mesajlar
46
Beğeniler
9
Yaş
37
#13
Simdi bursaya gidicem ablattigim setuplari yaomis bi arkadasim var onunkisini kullanip deniycem, ondan sonra o parcalardan toparlamaya basliycsm. Ama forge westagete konusunda stok turboya gerek yok diyorlar. Eger turboyu yenilersen alacaksin mecbur dediler. Yeni turbo alincaya kadar beklemede kalsam westagete konusunda sikinti yasamam sanirim dimi


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

babosher

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ocak 2017
Mesajlar
93
Beğeniler
38
Yaş
24
#14
Simdi bursaya gidicem ablattigim setuplari yaomis bi arkadasim var onunkisini kullanip deniycem, ondan sonra o parcalardan toparlamaya basliycsm. Ama forge westagete konusunda stok turboya gerek yok diyorlar. Eger turboyu yenilersen alacaksin mecbur dediler. Yeni turbo alincaya kadar beklemede kalsam westagete konusunda sikinti yasamam sanirim dimi


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Stock turbon için sıkıntı yaratmaz hocam büyük ve cok basınclı turbolara lazım wastegate
 

Turbo Turkiye

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Eyl 2018
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Yaş
38
#15
Merhaba size yardımcı olabilirim Garrett gtx mil kanat ile kendi turbonuzu istediğiniz boyutlarda büyütebilirim
Bizimle iletişime geçmeniz yeterli olur.
İyi günler..
 

memet_one

VİP Üye
Administrator
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
12,128
Beğeniler
7,930
Yaş
32
#16
Merhaba size yardımcı olabilirim Garrett gtx mil kanat ile kendi turbonuzu istediğiniz boyutlarda büyütebilirim
Bizimle iletişime geçmeniz yeterli olur.
İyi günler..
Kurallarımız gereği kendinizi üyeler kısmından tanıtın firma işlemleri ve reklamları için yönetim ile iletişime geçip bilgi alın


•Sticker isteği için özelden mesaj yazınız
 
Üst Alt