• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Paranın İnsanla Dansı

kfy

Administrator
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
13,222
Beğeniler
5,631
Yaş
55
İsim
Cezmi BÜKER
Nereden
İstanbul
Araç
Leon 1.4 TSI FR
#1
Mevsim yaz, aylardan Ağustos ayı...
Riviera kıyısında küçük bir kasaba, kasabada yaz sezonu. Ancak yağmur yağıyor yani kasaba bomboş.
Herkesin borcu var ve kredi ile yaşıyorlar.
Şans eseri bir otele, zengin bir Rus geliyor ve resepsiyona 100 $ bırakıp, odaya bakmaya çıkıyor.
Otel sahibi parayı hemen alıp, et marketine olan borcunu ödüyor.
Market sahibi 100$ kaparak, hemen toptancıya olan borcunu vermeye gidiyor.
Toptancı büyük bir sevinçle parayı alıp, kriz nedeniyle kredili hizmet veren son defa birlikte olduğu fa***şe ye götürüyor.
fa**şe parayı alıp aynı otele giderek oraya olan borcunu ödüyor..
Ve o anda Rus müşteri odadan geri dönüyor ve odayı beğenmediğini söyleyip 100$ parasını alarak kasabayı terk ediyor.
Rus müşterinin bu ziyar etinden somut olarak hiç para kazanan olmuyor..
Fakat tüm kasaba borçlarından kurtuluyor ve geleceğe ümitle bakıyor...!!
İşte ekonomi böyle bir şey..........
 

habildinar

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,414
Beğeniler
637
Yaş
36
İsim
Habil Dinar
Nereden
Nevşehir
Plaka
50 DN 977
#3
Paranın elden ele nasıl dolaştığına çok güzel bir örnek. paylaşım için teşekkürler Cezmi Abi...
 

dgkndmrr

Kayıtlı Üye
Katılım
21 Kas 2011
Mesajlar
3,517
Beğeniler
584
İsim
Doğukan
Nereden
İstanbul
Plaka
34 DV 0659
#4
Anca bu kadar güzel anlatılabilirdi . Paylaşım için teşekkürler Cezmi Abi
 

setnogrom

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
4,744
Beğeniler
419
Yaş
35
İsim
Engin
Nereden
İstanbul
Plaka
Lexus LFA
#5
Kısaca herkesin yaşantısı böyle ilerliyor işte:)Hiç borcun olmasa da ödeme yapmak zorundasın

xx
 

digiersoy

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
2,668
Beğeniler
642
Yaş
42
Konum
kütahya
İsim
m.ersoy boztekin
Nereden
Kütahya
Araç
Leon 1.8 Signo
Plaka
43 DE 880
#6
Al ver ekonomiye can ver:D
Paylaşım için teşekkrler abim
 

altıpatlar

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
11,340
Beğeniler
2,113
Yaş
34
Konum
GaziAntep
İsim
Feridun BAYIL
Nereden
Gaziantep
Araç
Leon 1.6 TDI Style
Plaka
27FBAYIL001
#8
bir zamanlar rus ve gorbaçov misali...
ümit gönlümün ekmeği...
 

nri7

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Şub 2011
Mesajlar
334
Beğeniler
74
İsim
Nuri Kuyucu
Nereden
İstanbul
Plaka
27 P 2727
#10
İşletme son sınıf öğrencisiyim 4 senede hocalarımdan bile böyle güzel bi hikaye duymadım paylaşım için sağolun.
 
Konuyu Görüntüleyen Kullanıcılar(Toplam:0) Üyeleri Gör
Üst Alt