• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Arkadaşlar Sanırım Bizlere Ayrılan Sürenin Sonuna Geldik

Buhar Abi

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Eyl 2018
Mesajlar
46
Beğeniler
14
Yaş
29
Konum
Türkiye - İstanbul
İsim
ACG
Nereden
İstanbul
Araç
Leon 1.4 TSI FR
Plaka
34 FR 1989
#1
Arkadaşlar Son Düzenlenen Cezaları Artık Üstüne Basa Basa Uygulamaya Başladılar. İstanbul - Merter'de Gezerken Allah Korudu Arabam İle Gitmedim, En Ufak Modifiyesi Olan Araçları Bile Gözümün Önünde Götürdüler. Basık, Eksoz Olan Ve En Ufak Göze Batan Araçları Topladılar.

Bir Diğer Olay, Air Süspansiyonu Olan Ve Varex'i Olan Arabayı Bağlayıp, Sürücü Belgesinin Daimi İptali Yapılarak, 3128 TL Ceza Yazıldı. Bir Arkadaşım Ceza Tutanağını Yolladı. Resimlerin Devamına Ekliyorum.

Bu Gelişen Olaylardan Sonra Ne Düşünüyorsunuz ? Modifiye Olayı Bitiyor Mu?

Olay Yerinden Fotoğraflar Şu Şekilde






 

dadaş34

VİP Üye
Administrator
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
7,925
Beğeniler
7,083
Yaş
33
Konum
istanbul
İsim
ahmet koçak
Nereden
İstanbul
Araç
Leon 1.4 TSI FR
Plaka
34 bgp 073
#2
Malesef öyle gözüküyor zora giren modifiliyeli araçların peşine dşüyor yazık


SCW - SeatClubWorld kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Katılım
23 Eyl 2018
Mesajlar
46
Beğeniler
14
Yaş
29
Konum
Türkiye - İstanbul
İsim
ACG
Nereden
İstanbul
Araç
Leon 1.4 TSI FR
Plaka
34 FR 1989
#4
Valla Arabadan Soğudum Ben Arkadaşlar. Hani Bu Saatten Sonra Arabanın Orasına Şunu, Burasına Bunu Yapacam Diye Pek Uğraşan Eskisi Kadar Olacağını Sanmıyorum Daha İlk Günden Böyle Başladılar Denetime. Artık Kafaya Koymuşlar.
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
595
Beğeniler
678
Yaş
35
Konum
Çorlu
İsim
Kerem Minaz
Nereden
Tekirdağ
Araç
Leon 1.2 TSI Style
Plaka
59 YZ 082
#5
Çevreyi rahatsız etmeden, kurallara uyarak araç kullanırsanız kimse kimseye ceza kesmez, kesemez arkadaşlar. Oldu ki memur kötü niyetli. Ceza kesti. İtiraz yolunuz açık. Haklı olduğunuza emin iseniz itiraz ile paranızı ve faizini alabilirsiniz.
Buradaki durum tamamen kanuna aykırı bir durum. Gürültülü egzoz yasak diye bas bas kanun çıkartıldı. Bilerek yapılıyorsa haktır. Bu arada evrakları bizzat gözünüz ile görmeden pek itimat etmeyin derim. Çoğu şop yada oynanmış.
 
Katılım
11 Kas 2015
Mesajlar
428
Beğeniler
287
Yaş
31
İsim
Ömer Faruk
Nereden
Aydın
Araç
Diğer
#6
valla ben özellikle şu egzoz olayına kıl oluyorum.şöyle bağıra bağıra yanımdan geçen motorlara, araçlara ağız dolusu.... neyseee:) ayıptır günahtır yahu, ufacık bebeler ,koca koca adamlar yerinden zıplıyor egzoz yüzünden...
 
Katılım
23 Eyl 2018
Mesajlar
46
Beğeniler
14
Yaş
29
Konum
Türkiye - İstanbul
İsim
ACG
Nereden
İstanbul
Araç
Leon 1.4 TSI FR
Plaka
34 FR 1989
#8
Valla Arkadaşlar Bende Bile Varex Var Kapalı Geziyorum Kimse Rahatsız Olmasın Diye. Çok Çok Otoban Yada Issız İnsanın Pek Olmadığı Yerlerde Ufak Ufak Dinlemek İçin Arada Açıyorum. Bende Sizlere Katılıyorum.
 
Katılım
9 Haz 2017
Mesajlar
209
Beğeniler
139
İsim
Mustafa
Nereden
İstanbul
Araç
Leon 1.6 TDI CR Style
#9
Bu cezalar günlük alınan bir karar değil bence. Yılların birikimi olan bir durum.
Yıllardır trafikte gazlayanlar, bilmem kaç derece kamber açısıyla lastik kopacakmış gibi gezenler,
Apaçi modda rahatsız edici tekno müzik ile son ses dolaşanlar.
Şehir içinde saçma sapan hareketlerle ve kafa ütüleyen berbat bir egzoz ile gezenler,
E5 te Tem'de kadran dayayanlar ve cümle aleme reklam yapanlar,
İsmi lazım değil otomobil camiasında olan ve şehrin en işlek caddelerinde sıfır çizip lastik yakıp sonra maharetmiş gibi
kasıla kasıla internete atıp ana haberlere çıkanlar, suçsuz günahsız trafikte evine gitmeye çalışanların arasından 1 karışla geçip bunu da internete koyanlar bunların hepsinin sonunda elim bir kaza ile durum sonuçlanınca artık can acıtacak cezaların olmamasını beklemek bence saflık olur. Kurunun yanında bizim gibi yaşlar da yanıyor maalesef.

Dikkatinizi çekerim ülkede 1 yılda trafik kazalarında ölenlerin sayısı neredeyse kanserden ölenlerin sayısına ulaşır hale geldi.
Bu durumda kansere dönüşmüş bu olayları tek tek yakalamaya çalışmak yerine kazaya sebebiyet veren
ve kanun dışı her çeşit kural ihlali ve kanun dışı modifiye gibi restorasyonlara kesilen cezalar arttı ve göz yumulan cezalar kesilmeye başladı. Bence haksız değiller.

Hee bana soracak olursanız polis emniyet şeridinden gidene de, minibüs dolmuş taksi kullanıp da içinde tıka basa yolcu ile trafiği terörize edenlere de siviri sinek gibi nereden çıkacağı belli olmayan özellikle küçük motorlara da aynı tavrı göstermeli.

Sakın demeyin ki egzoz satılması serbest ama araca takınca ceza yiyoruz diye. Serbest piyasa diye bir şey vardır. Satışı yasak olmayan her şeyi alıp satabilirsiniz ama kullanması yasaksa yenilen cezaya laf etmeyeceksiniz.
Bıçak alım satımı serbesttir ama sokakta belinize takıp milleti taciz ede ede dolaşamazsınız veya
Nasıl bıçak mutfakta işe yarıyorsa o egzozları da gerekirse pistte takıp trafikte sökmeniz gerekir.

Yukarıda yazılanları kanımızın hızlı aktığı yıllarda maalesef yapmış ama biraz sorumluluk bilinci kazanınca hepsinden tiksinmiş ve uzaklaşmış biri olarak yazıyorum. Kimseyi itham etmiyorum. Avrupa'da bir çok şehirde modifiye resmiyete dökülerek serbesttir ama şöförler (küçük istisnalar hariç) bırakın şehir içinde gazlamayı araçlarını park yasak yere bile park etmezler. Oturmuş bir trafik kültürü vardır ve halkın %99 u kurallara uyar. Bizde orman kanunu geçerli. Trafik bir kurallar silsilesidir ve bu kurallara uyulmayınca sonunu canımızla ödememiz veya daha kötüsü başkalarının kanına girmemiz çok uzak bir ihtimal değil. Allah hepimizi kazalardan korusun.
 
Katılım
11 Eki 2016
Mesajlar
114
Beğeniler
53
Konum
ERZURUM
İsim
EMRE
Nereden
Erzurum
Araç
Leon 1.4 TSI FR
#10
bence çok iyi olmuş drift atıp sosyal medyaya video atmak moda olmuş etraf iğrenç arabalara yapılan berbat sesli egsozlarla dolu adaplı olacaksın bu zihniyetteki insanlara karşıyım sade bir modifiye iyidir hoş görüntü verir fazlası etrafa zarar. benim kendi aracımda 4 çıkış egsoz vardı kumandalı. arabayı aldığımda çıkarttım kimsenin kimseyi rahatsız etmeye hakkı yok hayatını tehlikeye atma hakkı yok emniyeti kutluyorum
 
Konuyu Görüntüleyen Kullanıcılar(Toplam:78) Üyeleri Gör
Üst Alt