• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

81 yıllık çifti ölüm ayırdı

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
31
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
valla ben dolu dolu yaşayan birilerini tanıyorum 1 tane hatta 2 tane..
biri akrabam diğer arkadaşımın akrabası..
 

TUBA

SCW Ladies
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
227
İsim
TUBA GÖNÜL
Nereden
İstanbul
Plaka
34 UBA 88
sonra o vahim sonuçları bize yaz:D
seni de görücez bakalım..25 ine gelince ben evlenicem diye tutturursan kız istemeye gelmem bak..yada bu yazdıklarını saklarım bi yerlerde..zamanında vahim bişey olarak değerlendiriyodu diye gelin adayına çıkartırım çat diye..
 
H

HaKo

E-Posta Onayı Bekliyor
Tuba gelme çocukların üstüne, niye doğruyu söyleyince kızıyosun :D Çekinmeyin beyler bende arkanızdan geliyorum :D
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
31
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
ben "Game Over" tshirt'ü giyicem.. :D
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Yaş
27
İsim
Özgür Gönül
Nereden
İstanbul
Plaka
EM6084
seni de görücez bakalım..25 ine gelince ben evlenicem diye tutturursan kız istemeye gelmem bak..yada bu yazdıklarını saklarım bi yerlerde..zamanında vahim bişey olarak değerlendiriyodu diye gelin adayına çıkartırım çat diye..
bende o zaman gençlik ateşi vardı şimdi yaşlandık derim:D
kız ıstemeye gıtmeyız zaten sızın gıbı ugrasmam alır gelırım:D
 

TUBA

SCW Ladies
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
227
İsim
TUBA GÖNÜL
Nereden
İstanbul
Plaka
34 UBA 88
Tuba gelme çocukların üstüne, niye doğruyu söyleyince kızıyosun :D Çekinmeyin beyler bende arkanızdan geliyorum :D
bende bu bekar tipleri anlamam ..bekarken tu kaka yaparlar evlenenlere..en geç 30 a kadar da evlenirler kuzu kuzu..bu ne lahana (neydi gerisi ya unuttum)
her neyse sonuçta elbet birgün hepinizin sonu evlilik...evlenin demiyorum ama önyargılı olmayın..çünkü sizin başınıza da gelecek şu anda felaket olarak nitelendirdiğiniz şey..

bideee tet tek gelin yaa..

---------- Post added at 12:02 ---------- Previous post was at 11:59 ----------

bende o zaman gençlik ateşi vardı şimdi yaşlandık derim:D
kız ıstemeye gıtmeyız zaten sızın gıbı ugrasmam alır gelırım:D
bak şimdiden bilinç altında var evlilik..alır gelirim bekleyemem diyo:)
 
H

HaKo

E-Posta Onayı Bekliyor
bende bu bekar tipleri anlamam ..bekarken tu kaka yaparlar evlenenlere..en geç 30 a kadar da evlenirler kuzu kuzu..bu ne lahana (neydi gerisi ya unuttum)
her neyse sonuçta elbet birgün hepinizin sonu evlilik...evlenin demiyorum ama önyargılı olmayın..çünkü sizin başınıza da gelecek şu anda felaket olarak nitelendirdiğiniz şey..

bideee tet tek gelin yaa..
Bu pehriz bu ne lahana turşusu o sen sonundan yakalamışsın :)

Sonumuz evlilik tabi onun nedenide yine siz kadın milleti :) Ben kaçsam annem tutup kolumdan zorla ewlendiricek daha şimdiden dırdır etmeye başladı yok mu ciddi biri askerden gelince ewlenirsin diye :D
 

koraybilge

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,460
İsim
Koray BİLGE
Nereden
İstanbul
Araç
Diğer
Plaka
34 HB 177
tubacım biz evliler mutlu olamaz demiyoruz tabii ki çok mutlu olunur ona saygım ve inancım var benim kastettiğim hayatı dolu dolu yaşamak biraz zor gibi...
örneğin pazar günü kaç kez aradın çağları sıkıldım diye rahat bıraksana:D:D
 
Üst Alt