• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

1.2 tsi orta susturucu iptali

dissolvent

Kayıtlı Üye
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
168
Beğeniler
60
Yaş
24
Konum
İstanbul
İsim
Berkay
Nereden
İstanbul
Araç
İbiza 1.2 TSI Style
Plaka
34 RR 2946
#1
Merhabalar. Aracım yazılımlı, 2016 model 1.2tsi 136hp gözüktü test sırasında.aracımın gidişi hızlanışından çok memnunum.fakat aracımın sessizliğinden sıkıldım.çok az bi hırıltı olarak değişmesini istiyorum.son susturucu iptal videolarını izlediğimde o ses bile bana fazla geldi.açık hava filtresi de denedim. Çok uzatmadan sadece orta susturucu iptaliyle istediğim çok ufak bi hırıltı,homurtuyu alabilir miyim? Ve performans olarak alt devirlerde falan düşüş yaşar mıyım? Amacım performans değil, ki zaten artı yönde etki etmiceğini de biliyorum. Yeter ki alt devirler ölmesin. Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim..
 

onn_dear

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
49
Beğeniler
30
Yaş
38
İsim
Önder
Nereden
Mersin
Araç
Leon 1.8 Signo
#2
Bence son iptali tadinda oluyor. Orta iptali den pek bir fark hissedilmeyebilir homurtu ve ses olarak. Son iptalinin geriye düşürdüğü söylenir stock araçta ama yazılım olan araçta orta iptali +getirmese de - de getirmez bence
 

KİREÇ

Trakya Bölge Sorumlusu
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
7,207
Beğeniler
6,073
Yaş
36
Konum
Çorlu
İsim
Murat KİREÇ
Nereden
Tekirdağ
Araç
Leon 1.4 TSI Style
Plaka
59 ZE 196
#3
Merhabalar. Aracım yazılımlı, 2016 model 1.2tsi 136hp gözüktü test sırasında.aracımın gidişi hızlanışından çok memnunum.fakat aracımın sessizliğinden sıkıldım.çok az bi hırıltı olarak değişmesini istiyorum.son susturucu iptal videolarını izlediğimde o ses bile bana fazla geldi.açık hava filtresi de denedim. Çok uzatmadan sadece orta susturucu iptaliyle istediğim çok ufak bi hırıltı,homurtuyu alabilir miyim? Ve performans olarak alt devirlerde falan düşüş yaşar mıyım? Amacım performans değil, ki zaten artı yönde etki etmiceğini de biliyorum. Yeter ki alt devirler ölmesin. Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim..
@depness sen ortayı mı iptal etmiştin
@İlkerfr682 seninde orta iptaldi sanırım
yardımcı olun
 

dissolvent

Kayıtlı Üye
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
168
Beğeniler
60
Yaş
24
Konum
İstanbul
İsim
Berkay
Nereden
İstanbul
Araç
İbiza 1.2 TSI Style
Plaka
34 RR 2946
#4
Bence son iptali tadinda oluyor. Orta iptali den pek bir fark hissedilmeyebilir homurtu ve ses olarak. Son iptalinin geriye düşürdüğü söylenir stock araçta ama yazılım olan araçta orta iptali +getirmese de - de getirmez bence
Son iptalini duyduğumda güzel ses çıkıyor fakat onu da ben istemiyorum bana bi tık fazla geliyor. Stock gibi dursun ve hafif hırıltı versin istiyorum sadece. Eğer yaptıran varsa önerilerini dinlerim. Ne benim başım ağrısın ne başkalarının. Ne de polisler ceza kessin.
 

dissolvent

Kayıtlı Üye
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
168
Beğeniler
60
Yaş
24
Konum
İstanbul
İsim
Berkay
Nereden
İstanbul
Araç
İbiza 1.2 TSI Style
Plaka
34 RR 2946
#5
Hiç 1.2 tsi da orta iptali yapan yok mu??
 

onn_dear

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
49
Beğeniler
30
Yaş
38
İsim
Önder
Nereden
Mersin
Araç
Leon 1.8 Signo
#6
Son iptalini duyduğumda güzel ses çıkıyor fakat onu da ben istemiyorum bana bi tık fazla geliyor. Stock gibi dursun ve hafif hırıltı versin istiyorum sadece. Eğer yaptıran varsa önerilerini dinlerim. Ne benim başım ağrısın ne başkalarının. Ne de polisler ceza kessin.
Bende diyorum ki son iptalinde zaten tam istediğin gibi olur, orta iptalinde hiç ses alamazsın. Tecrübeler bu yönde. Ayrıca son iptali polisle de uğraştırmaz.
 

dissolvent

Kayıtlı Üye
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
168
Beğeniler
60
Yaş
24
Konum
İstanbul
İsim
Berkay
Nereden
İstanbul
Araç
İbiza 1.2 TSI Style
Plaka
34 RR 2946
#7
Bende diyorum ki son iptalinde zaten tam istediğin gibi olur, orta iptalinde hiç ses alamazsın. Tecrübeler bu yönde. Ayrıca son iptali polisle de uğraştırmaz.
Ben de diyorum ki son iptal ibiza sesini duydum zaten :) onun bi tık az desibelli sesini istiyorum.çok ses seven bir insan değilim.ama bir hiç bir ses bile alamazsın diyorsan eğer hiç yaptırmicam.
 
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
168
Beğeniler
60
Yaş
24
Konum
İstanbul
İsim
Berkay
Nereden
İstanbul
Araç
İbiza 1.2 TSI Style
Plaka
34 RR 2946
#8
Arkadaşlar orta susturucu iptali yaptırdım fakat seste çok çok az (başkasının hissedemeyeceği kadar) değişiklik oldu.aracımın çekişi hissedilir derecede canlandı diyebilirim.sanki sökülen susturucu arabayı tutuyomuş gibi. Fakat aracı soğukken çalıştırdığımda güzel bir ses alıyorum fakat 20sn sonra falan o ses komple gidiyor.sanki kumanda varmış da açıp kapatıyomuşum gibi bariz bir fark oluşuyor. Bu neden olur?
 

onn_dear

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
49
Beğeniler
30
Yaş
38
İsim
Önder
Nereden
Mersin
Araç
Leon 1.8 Signo
#9
Arkadaşlar orta susturucu iptali yaptırdım fakat seste çok çok az (başkasının hissedemeyeceği kadar) değişiklik oldu.aracımın çekişi hissedilir derecede canlandı diyebilirim.sanki sökülen susturucu arabayı tutuyomuş gibi. Fakat aracı soğukken çalıştırdığımda güzel bir ses alıyorum fakat 20sn sonra falan o ses komple gidiyor.sanki kumanda varmış da açıp kapatıyomuşum gibi bariz bir fark oluşuyor. Bu neden olur?
Tam da soyledigim gibi olmuş. Ilk çalıştırmada yani cold start ta araç kısa süreliğine yüksek devirde çalıştığı için o sesi alıyorsun. Onun dışında sesi duyamaz, hissedemezsin. Madem son susturucu iptaline sıcak bakmadın o zaman şu an ses almak için yapman gereken downpipe yaptirmalisin.
 
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
168
Beğeniler
60
Yaş
24
Konum
İstanbul
İsim
Berkay
Nereden
İstanbul
Araç
İbiza 1.2 TSI Style
Plaka
34 RR 2946
#10
Tam da soyledigim gibi olmuş. Ilk çalıştırmada yani cold start ta araç kısa süreliğine yüksek devirde çalıştığı için o sesi alıyorsun. Onun dışında sesi duyamaz, hissedemezsin. Madem son susturucu iptaline sıcak bakmadın o zaman şu an ses almak için yapman gereken downpipe yaptirmalisin.
Yüksek devirden kastın yanlış hatırlamıyosam 1000-1200devirde falan çalışıyor ilk.sonra 800lere düşüyor fakat o 20 civarı saniye sonra geçtikten sonra istediğim kadar gaz veriyim o ilk çalıştırma sesini yakalayamıyorum onun sebebini merak etmiştim. Bir de downpipe hakkında bir bilgim yok biraz açar mısın acaba? Bişey iptal mi etmek gerekiyor tekrardan,başka bir parça mı takılıyor,yakıta gidişe falan etkisi nedir?
 
Konuyu Görüntüleyen Kullanıcılar(Toplam:54) Üyeleri Gör
Üst Alt