• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

İbiza Arka Silecek kolum kırıldı yardım

oscar1453

Kayıtlı Üye
Katılım
10 Ara 2018
Mesajlar
18
Yaş
34
İsim
asdsa
Nereden
Çankırı
Araç
İbiza 1.2 Reference
Plaka
34nn2151
Arkadaşlar kışın soğuktan camımı temizlerken arka silecek kolum kırıldı. Servisi aradım sadece kol takımına 300 lira dediler ufak bir plastik halbuki başka yerde setine 50 lira dediler kafam karıştı orjinal almaya gerek varmı ? Birde ben alsam arka silecek kolunu takabilir miyim yoksa ustaya mı taktırayım anlayan arkadaşlardan yardım bekliyorum.Ön silecek lastiğine de 200 dediler bosch ürünü mü alsam bunu mu alsam.
 

zubb

Kayıtlı Üye
Katılım
22 Eki 2017
Mesajlar
45
Yaş
39
İsim
Zübeyir
Nereden
Eskişehir
Araç
İbiza 1.0 EcoTSI Style
Serviste yaptırmaya gerek yok Hocam, o kadar paraya yazık.
 

memet_one

VİP Üye
Administrator
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
13,110
Yaş
33
İsim
mehmet
Nereden
Kocaeli
Araç
Ateca 1.6 TDI Style
Plaka
41 YZ 518
Arkadaşlar kışın soğuktan camımı temizlerken arka silecek kolum kırıldı. Servisi aradım sadece kol takımına 300 lira dediler ufak bir plastik halbuki başka yerde setine 50 lira dediler kafam karıştı orjinal almaya gerek varmı ? Birde ben alsam arka silecek kolunu takabilir miyim yoksa ustaya mı taktırayım anlayan arkadaşlardan yardım bekliyorum.Ön silecek lastiğine de 200 dediler bosch ürünü mü alsam bunu mu alsam.
Geçmiş olsun dışarıdan alıp takarsınız bazı yerler direk kendisi de takıyor
Ön sikecekler dışarıda da pahalı zaten serviste ekstra pahalı


•Sticker isteği için özelden mesaj yazınız
 

oscar1453

Kayıtlı Üye
Katılım
10 Ara 2018
Mesajlar
18
Yaş
34
İsim
asdsa
Nereden
Çankırı
Araç
İbiza 1.2 Reference
Plaka
34nn2151
Abi sağolasın servis cidden çok pahalı fiyatlar söylüyor ben hesaplı olanı alayım en iyisi ön cam sileceklerini orjinal mi bosch mu alayım abi bosch 120 orjinalde sanırım 250 dediler.
 

memet_one

VİP Üye
Administrator
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
13,110
Yaş
33
İsim
mehmet
Nereden
Kocaeli
Araç
Ateca 1.6 TDI Style
Plaka
41 YZ 518
Abi sağolasın servis cidden çok pahalı fiyatlar söylüyor ben hesaplı olanı alayım en iyisi ön cam sileceklerini orjinal mi bosch mu alayım abi bosch 120 orjinalde sanırım 250 dediler.
Bosch al bende değiştiricem yakında


•Sticker isteği için özelden mesaj yazınız
 

oscar1453

Kayıtlı Üye
Katılım
10 Ara 2018
Mesajlar
18
Yaş
34
İsim
asdsa
Nereden
Çankırı
Araç
İbiza 1.2 Reference
Plaka
34nn2151
çok sağol abi işin rast gelsin.
 

#ismail

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
7,084
Yaş
39
İsim
iso
Nereden
Muğla
Araç
Diğer
Plaka
41
Arabanın orijinal sileceklerini 2 sene kullandıktan sonra silmemeye başlayınca araştırmalar sonucunda internetten bosch aerotwin silecekleri aldım ve taktım. 4 seneden beri kullanıyorum çok çok memnunum. Marmarisin yağmurlarında com kifayetli. Tavsiye ederim. Bosch tan almayın nette daha ucuz.

Bu mesaj SCW - SeatClubWorld mobil uygulaması ile gönderilmiştir.
 

ukubat

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
57
Yaş
42
İsim
uygar kubat
Nereden
İstanbul
Araç
İbiza 1.2 TSI Style
Abi sağolasın servis cidden çok pahalı fiyatlar söylüyor ben hesaplı olanı alayım en iyisi ön cam sileceklerini orjinal mi bosch mu alayım abi bosch 120 orjinalde sanırım 250 dediler.
Fabrika çıkışlı orijinal silecekte Bosch'dur büyük ihtimalle. Seat'ın silecek fabrijası yok sonuçta.
 

dadaş34

VİP Üye
Administrator
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
8,039
Yaş
34
İsim
ahmet koçak
Nereden
İstanbul
Araç
Leon 1.4 TSI FR
Plaka
34 bgp 073
Çıkmacılardan uygun fiyata bula bilirsiniz


SCW - SeatClubWorld kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

oscar1453

Kayıtlı Üye
Katılım
10 Ara 2018
Mesajlar
18
Yaş
34
İsim
asdsa
Nereden
Çankırı
Araç
İbiza 1.2 Reference
Plaka
34nn2151
arka silecek bir türlü bulamadım bosch marka arkadşalar neden satılmıyor arka cam sileceği
 
Üst Alt